עוד עלי

עידו הולצמן, יזם.

נעים מאוד, אני עידו הולצמן , נולדתי בפברואר 1988 בשכונת כרמליה בעיר חיפה שם סיימתי את גן חובה וכיתה א׳ ועברתי עם משפחתי לקרית טבעון שם גדלתי את עיקר שנות ילדותי והתבגרותי .
אהבתי ספורט ובעיקר כדורגל , שיחקתי באופן מקצועי בהפועל חיפה נהלל ונבחרת ישראל עד גיל 17 בו התחלתי את המיונים לצבא .
סיימתי את 12 שנות לימודיי עם בגרות מלאה בתיכון אורט בקרית טבעון והתחלתי מיונים לצבא.
עברתי גיבוש לחטיבת צנחנים ולאחר מכן התגייסתי בנובמבר 2006 (חודשים בודדים לאחר לבנון השנייה לאחר טרום הטירונות הגעתי לגיבוש היחידות המיוחדות שהסתיים בהצלחה רבה והתקבלותי ליחידת סיירת צנחנים.

לאחר מסלול קשה ומאתגר מאוד של שנה וחצי עם שבועות שטח , לוחמה , ניווט סיור ועוד.. שסיימתי בהצטיינות עליתי עם הצוות שלי ליחידה כצוות לוחמים , לאחר 4 חודשים ביחידה יצאתי עם עוד 3 לוחמים לקורס מכ״ים סיירות ולאחר 4 חודשים סיימתי את הקורס בהצלחה וקיבלתי להיות סמל צוות של צוות במסלול לאחר טירונות.

הובלתי את הצוות כסמל יחד עם מפקד הצוות בשבועות ההכשרה שלהם במשך 5 חודשים עד שהגיעה עופרת יצוקה והקפיצו את הצוות תוך כדי תקופת ההכשרה ללחימה בעזה.

במהלך הימים הראשונים נפצע מפקד הצוות ומינו אותי להחליפו בתור מפקד צוות בעזה בלחימה עצמה . לאחר 3 שבועות של לחימה ללא פצועים והרוגים נוספים לכוחותינו יצאנו והמשכתי לתפקד בתור מפקד צוות עוד מספר חודשים עד שסיימתי את תפקידי וחזרתי ל8 חודשים אחרונים לשרת עם הצוות המקורי שלי ביחידה בלחימה עד סיום השירות.

יומיים לאחר השחרור יחד עם עוד 4 חברים מהצוות של קיבלנו החלטה ספונטנית לטוס לקצה השני של העולם , ניו זילנד!

לראות טבע , מים ,נופים ומרחבים ובעיקר ללכת הרבה לנקות את הראש מ3 שנים של שירות צבאי קשה ומאתגר.

לאחר חצי שנה של טיול מדהים , במקומות אולי היפים בעולם והיכרות עם תשתיות ופלטפורמות תיירות שאפשרו לכל בנאדם להגיע לניו זילנד ולטייל עצמאית חזרתי לארץ עם רצון לאפשר ולהנגיש את ישראל לתיירים כפי שראיתי שניו זילנד מונגשת לתיירים.

לאחר שסיימתי את קורס הפסיכומטרי , במקביל לכך שעבדתי בעבודות מזדמנות והתנדבתי להוביל ולהיות המאמן של קורס ההכנה לצבא אילן טבעון על שם אילן גבאי קצין צנחנים תושב טבעון אשר נהרג במלחמת לבנון השנייה.
הרצון להקים את היזמות כפי שראיתי בניו זילנד בער בי , והתחלתי לתכנן ולכתוב איך אני רואה את הקמת הפלטפורמה.

הלכה למעשה לקחתי את הדברים בידיים והתחלתי לפעול הקמתי את הפעילות וקראתי ליזמות ״איי טרוול ישראל״ הצלחתי לשכנע בחור מקסים ,חכם ומוכשר שהיה איתי בפסיכומטרי שיעזור לי בהקמת הפלטפורמה האינטרנטית .

שנת 2012 – ימים הפכו לשבועות שהפכו לחודשים והקמנו גרסת בטא ראשונה, עסקי תיירות נרשמו , אנשים תושבי הארץ ותיירים התחילו להשתמש בפלטפורמה והחלה התקדמות וגדילה .

כשנה אחריי כבר גייסנו עוד אנשים תוכן , ומפתחים ושנתיים אחריי כבר היינו 15 עובדים עם מחלקות שונות וחברה עם אופק.

בשנת 2014 התחלנו שיתוף פעולה גדול עם חברת מפה המפעילה את אתר מפה בצורת אפיליעציה בה שמנו בתוך אתר מפה ממשקי הזמנה של איי טרוול שאנשים שגולשים באתר מפה יוכלו לייצר הזמנות ללקוחות שלנו באיי טרוול ובאמצעות הטראפיק שקיים באתר מפה שבעיקר הכניס ממנויים באותו זמן נאפשר ערך נוסף ללקוחות שלנו באיי טרוול ונתגמל את מפה על כל פנייה שהיא תייצר.

השיתוף פעולה המוצלח שנוצר באותם שנים המשיך והניב ערך לשתי החברות , במקביל לכך שבאותו זמן מנכ״לית מפה שיתפה אותי על הרצון להוציא את חברת מפה למכירה מידי בעליה קבוצת איתוראן ולתת לה בעלות של חברה מהתחום שתוכל לפתח אותה מהמקום שהינה נמצאת.

לאחר חודשים של בדיקות נאותות ותכנון מהלך הרכישה נסגרה ונרכשה החברה בסכום של כמה מיליוני ש״ח על ידי באמצעות חברת איי טרוול ישראל ב10.1.2016 במשרדי עורכי הדין פירון אשר ייצגו את המוכרת איתוראן.

החלה הקליטה של החברה עם כל עובדיה ובניין המשרדים ברחוב טשרניחובסקי ותהליך התייעלות ושיפורים לתפקוד החברה שבוצע היטב שלב אחר שלב בזמנים קצרים .

היכולת והשליטה באתרים ובתעבורה של הישירה מולי צורכי התיירות הביאה אותנו להתחיל להפנות ולייצר גם פעילות לטובת חטיבת מלונות שנפתחה.

ב 2019 יחד עם משקיע נפתח המלון הראשון מונטפיורי 27 תל אביב.

כ6 חודשים אחריי הרחבתי את הפעילות למלון נוסף ברחוב ישכון בכרם התימנים וקראתי לו בשם אליוט

לאחר מכן נכנסתי למלון נוסף קיים רוטשילד 71 תל אביב עם שותף

ולאחר מכן הקמתי מלון אודט בירושלים בשנת 2022 על שם סבתי

שנה אחריי את מלון שולה האוס בכורזין בירושלים

ובמקביל סגירת רכישת קרקע ברמת הגולן להקמת כפר נופש יחד עם שותפו רן שביט.

פריצת המלחמה ב2023 הביאה לעצירה של עסקאות נוספות שהיו צפויות להיסגר וגיוס למילואים לתקופה של 170 יום כמפקד צוות לוחמים של סיירת צנחנים.

המלונות נמצאים עם מפונים בימים אלה ושוק התיירות נמצא בשפל משמעותי.

מה שהביא בחודשים בין המילואים קידום רעיון וצורך חשוב שחוויתי בזמני כמטופל ב2018 להקמת פלטפורמה שתעזור למטופלים ש ״נזרקים״ להתמודדות עם בעיה רפואית ותאפשר להם לקבל מידע על בסיס מטופלים שנמצאים או נמצאות בבעיה זהה לשלהם הן מבחינת בחירת רופאים, שיטות טיפול , תזונה ועוד..
החברה נקראת ״מד קומפאס״

בוצע מחקר שוק נרחב , תוכנית פיננסית ומצגת משקיעים ובימים אלה מתבצע תחילתו של סבב הגיוס הראשון לחברה